Feb 12, 2011

Continue ...

 Wah pg lagi aku dh duk menaip tuk tak tuk tak..adehai lawak pulak aku rasa siap ada bunyi sekali nie..selepas solat subuh tadi aku terus nak tulis blog nie..tulah dulu mank ada gak bercita2 nk jadi penulis tp x kesampaian..tp xpelah skrg aku tulis jer kt blog anggap aku nie penulis ( perasan pulak...hihihi..)..oh ya aku nk sambung citer semalam pasal diri aku ..
 Aku nie seorang perempuan yg tidak  mempunyai suami ,lom kawin lg ler org kata..org katalah...tp aku mempunyai 3 org ank..eh dri mne pulak dtg ank nie kan..?ramai yg tertanya2 btul ke aku ni x kawin lg?atau ibu tunggal..biar betik..!!yang sbnarnya ank2 itu ank agkat aku,aku ambil dari kecil lagi..daripada aku berjoli sana sini baik aku bela anak agkat ada gak faedahnya aku gak yg senang..Dah terbukti bila dorang dh besar doranglah penghibur dikala aku kepenatan seharian mghadap tugasan yg perlu dilaksanakan...tapi bela ank agkat nie pun ada gak pblemnya bila kita pergi majlis atau kenduri..asik tanya mane suami ?x dtg ke,knapa x ajak suami dtg sekali?huh geram aku banyak tanya pape pun aku x salahkan dorang coz dorang x taw aku ni belum kawin..mane yg tahu lak sibuk nk jodohkan aku dgn ank2nye atau saudara maranya..huh xnak aku bak kata org lom smpai seru nk kawin lagi...umur aku msih muda lg..byk perkara yg perlu aku selesaikan dulu..

No comments:

Post a Comment