Feb 19, 2011

Rasa Hati

  Hai ..dah 2,3 ari aku x text apa2 pun kt sini..ntah nape rini aku tiba2 tak sihat badan kena selsema dan batuk..lemah badan aku,namun begitu aku sempat nk mengomel kat sini.
Hari nie aku mcm  rasa tak  selesa sgt ,hati dan jiwa aku macam ada panahan rindu tapi tak pasti pada siapa..jatuh cinta ke aku nie? ntahlah..aku kurang percaya tntg cinta nie,bg aku biarlah ALLAH yang menentukan jodoh ku dgn siapa dan bila pun aku tak tahu lagi..hai nie jugak anak2 aku tak sht aduh penat sgguh..kesian aku tgk dorang lemah longlai jer...perkara mcm nilah aku perlu lakukan sorang diri tanpa teman hidup disisi..akulah bapa akulah ibu semua uruskan sndiri..dugaankan semua nie akan aku tempuhi walaupun dalam keadaan ssh pun..doranglah penghibur dan permata aku dunia dan akhirat...
  Sekejap je masa berlalu dah setahun lebih bekas tunang aku pergi mnghadap ilahi..alfatihah..Kenangan bersamanyer tak pernah padam walaupun sekelumit pun..buat masa sekarang tiada siapa yg dapat mnggantikan tempatnyer di hati aku..aku kunci dgan kemasnyer..hanya allah aje yg mngetahuinyer...Kadang2 aku mnangis sndrian bile teringat dia..kdg2 aku merasai seolah2 aku x redha ats pemergiannyer secara mngejut..Oh tuhan betapa beratnyer dugaan yg kau berikan pada ku kdg kala aku kalah mnghadapinye..Akan ku sematkan kenangan terindah bersama mu....

No comments:

Post a Comment