Mar 4, 2011

Cerita ceriti

Hallo kawan...seperti biasa aku terlalu bz hingga lupa nk update blog nie...kerja byak nk kne lakukan..bz dengan fb pun ada..ehehe..hari nie aku nk kongsi 1 cerita ,best taw...cerita mngisahkan diri aku gak..
Ada ar sorang mamat nie suke kat aku tapi aku lak x minat dekat dia sampai aku rimas lak di buatnyer gerammm tol aku..x paam2 aku xda feel langsung kat dia..aku lak 1 hal x berterus terang kat dia ..cuma aku bg kata2 kunci jer haahaha sik baik aku kira pintar gak ar..hahaha perasan lak aku nie..aku kata kat dia aku dah kunci hati hati aku nk bercinta lagi..huhu alasan yang kukuh dan konkrit...aku buat cmnie bukannya apa aku x nak ar lukakan hati dia..Walau macamne pun dia msih amik berat tentang aku..tapi kadang rimas jugakkan...Soalan yang dia tanya soalan hari-hari yg dia tanya sama jer soalannya..rimas aku...

No comments:

Post a Comment