Mar 24, 2011

 Bz..bz...x abis2 dgn bz kan..lama aku x menjengah kat sini..no idealah nk di perkatakan..Baru2 nie keputusan SPM dh keluar ,SEK.MEN.SAINS TUANKU JAAFAR mndpt no 1..bangga aku duk n9 nie tercatat juga dlm rekod dlm kedudukan yg tertinggi..erk apasal lak aku merepek nie.
 Sejak kebelakangan asyik hujan jer ,sama gak dengan pc aku asik hang ajerr..kejap ok kejap x ok..ntah nape gaknyer..Aku nk certa skit haru tu time aku balik kampung rumah family aku yg nunnn jauh disana di Spore..Times kat sana aku pi jalan2 aku terjupa exbf aku dengan gfnyer..terperanjat beruk aku tapi x sangka pula dia masih kenal aku sebab dulu dia study dan berkerja di sidney ,aku tengok pun dah mcm omputeh dah dia..meluat pun ada gak aku tengok..cuma sikap dia jer yg x berubah2 dia x sombong bila jupe ( yg  sbnar aku buat2 x knl bile dia tegur aku tu)...Haaa lagi 1 gf nya aku tengok dh super minah cowboy..hahahaha ..apalah aku nie duk ngutuk jer..hehehe..kalau dia tahu mesti dia kecil hati...pada sebelah malamnya dia ajak aku keluar ,rupa2nya kengkawan aku ada buat reunion,dasyat ar dorang x agtaw aku pun mahu jer majuk nk lari blik umah...tapi dorang pandai nk amik hati aku nie..masa kt majlis tu dorang asik nk mukak story aku dan ex aku ni..menyampah aku..wekk3x...nak muntah aku dengarnyer..dah ar serupa mamat piang..huh..xmahu2...yg ex aku nie duk tersengeh macam kambing..jelik aku tengok.. nmpak aku cm x suke lagi dia buat...dalam gurau2 aku tanya kenape x ajak gf datang reunion ni..bengang jer dia mndengar..saje je nk buat dia bengang..apa lagi kengkawan yg lain tu duk bz menanya sape gf dia ,dengan selamberrr jer menjawap " ala si minah koboy tu yg duk kat kelas 4h dlu" apa lagi berdekah2 ar dorang ketawa...jaat gak aku nie kan..padan muka dia ..kenekan aku lagi...ketawa2 hp aku bunyi alamak kacau tul ar..aku tengok msg rupa2nya ex aku ni duk msg padahal aku dpn mata dia nie,.,.aku baca i miss u darling..aku jawap apa lak nk rindu2 aku nie..aku x rindu kau pun...aku menjeling tajam kat dia..cuma tu tersengeh lag ar aku bertmbah sakit hati...eeeeee geram tul aku rasa nktumbuk perut dia...
 Alamak dah lewat malam kat majlis nie aku nak blik rumah lagi pun aku takut gak drive sorang2 tapi ex aku nie offer dirinye jadik exscort aku...dia kata for safety..suka hati dia ar..hehehe bertuah gak aku nie...sampai kat rumah aku ucap tq jer kat dia  coz teman aku balik sampai rumah...Selepas aku aku bersihkan dairi aku terus buka laptop dan on9 facebook rindu pula kat kenalan2 aku kat facebook nie  dah 3 ari aku x on9 gara2 malas dan bz pi jumpa kawan2 maklumlah dah lama x berjumpa,macam2 cerita ar yg kami sembangkan ..pelbagai topik kami bincangkan termasuk isu2 dunia..ada juga story pasal rumahtangga mereka..macam-macam ada..hehehe...eh2 apa hal hp aku nie berbunyi malam2 buta..aku tgk kat skrinya nama ex aku yg call ntah ape ar dia nak..malas aku nk angkat...aku continue fb jer ar..menganggu sgguh dia tu...tapi xda sapa pula yg on9 nie..mgkin dah lewat malam gaknya dorang dah dibuai mimpi,mimpi yg indah...
 Ermm aku rasa setakat nie jer ar aku coretkan penat pula jari aku nie menaip ..lenkali aku pok pet lagi
daaaaaaaaaa.......

No comments:

Post a Comment