Mar 6, 2011

FB2..

Fb2...ah fb buatkan aku leka melayannyer...Hari nie aku rasa rindu kat sseorang tapi dia nie kadang layan aku,kadang wat tataw jer..ntahlah x faham aku..dalam diam2 aku rindu kat dia ,cuma aku x mahu dia tahu..bile aku in fb dia x tego aku..aku pun wat tataw jer dgn dia...aku nie kadang2 ada gak berlagak ego heehehe biasa ar aku hanya manusia biasa...TAPI adakah dia siyes nk aku?pelik hubungan kami nie..aneh dalam persahabatan nie..Akul lak suke memendam rasa apa dia buat xpela kan..redha jer..cinta pun x pasti..ntahlah..dia pun cm x amik tahu jer...malas aku....ape di salu ckp x kol dia...bukan aku x mahu kol dia tapi dia tgh study ,mls aku nk ganggu dia lg pun bukan dekat nuuuuuun jauh disanaaaa...sabar jer lahkan...sabar itu sebahagian daripada iman...
  Tapi kadang2 busan gak kalu jadi macam nie...aku x mahu bertepuk sebelah tangan..Mungkinkah dalam diam dia ada yg lain?ah curiga hati aku.lak jadinyer ,,eh2 aku xda hak keatasnyer untuk curiga pada dia....lagi pun hanya cinta fb..aku pun x mengenali dia secara dekat...apa nak buat nasib badan...

No comments:

Post a Comment